Gepassioneerde medewerkers
Betaal veilig online
Ophalen in de winkel of thuislevering
100% Officiële merchandise
 
 

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Webshop

In de webshop betaal je gemakkelijk en veilig met je eigen bank via Bancontact, iDeal of met creditcard (VISA of Mastercard). Of natuurlijk met een Pop'd cadeaubon!

Winkels

In de winkels kan je betalen met cash, je bankkaart of creditcard (VISA of Mastercard). Of natuurlijk met een Pop'd cadeaubon!


Cadeaubon
Je kan in onze winkel en via de webshop een cadeaubon kopen.

De cadeaubon kan je in de Pop'd webshop en winkel in Antwerpen gebruiken. Het bedrag kan zowel in delen als in één keer besteed worden. Als je de cadeaubon niet in 1x opmaakt blijft het tegoed beschikbaar op de cadeaubon voor een volgende aankoop. Cadeaubonnen zijn vanaf aankoop 2 jaar geldig en niet om te ruilen voor contant geld.

Je kan de cadeaubon via de webshop hier kopen

Verzendmethode
Voor een bestelling binnen België gebruiken wij Bpost. Een bestelling voor Nederland verzenden wij via PostNL.
Nadat wij jouw bestelling hebben ingepakt ontvang je van ons via e-mail automatisch een verzendbevestiging met daarbij jouw Track & Trace code zodat je de status van jouw zending kan volgen.


Verzendkosten
Voor bestellingen onder de €29,98 vragen wij €4,99 verzendkosten.
Plaats je een bestelling boven €29,98 dan zijn de verzendkosten gratis.


Levertermijn
Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk met liefde in te pakken en te versturen. In de meeste gevallen zullen wij deze nog dezelfde dag versturen. Afhankelijk van de leverancier zal je deze binnen 1 tot 3 werkdagen ontvangen.


Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan zeker even met ons contact op zodat we samen kunnen kijken wat de verwachte levertermijn is.


Verzendstatus
Na ontvangst van jouw bestelling ontvang je een bestelbevestiging via e-mail. Indien je een account hebt aangemaakt kan je jouw bestelling ook terugvinden in je besteloverzicht op de website.
Vanaf dat wij jouw bestelling hebben verwerkt ontvang je automatisch een verzendbevestiging met jouw Track & Trace code. Deze Track & Trace code zie je ook terug in je besteloverzicht op de website.


Webshop retour
Heb je iets gekocht in onze webshop en wil je dit toch graag ruilen of retour sturen? Geen probleem!  Binnen 14 dagen na ontvangst kan je jouw bestelling retour sturen. Neem in dat geval even contact op via het contactformulier en dan helpen wij jou om het retour te sturen.
Na ontvangst van jouw retourzending zullen we je binnen 14 dagen terugbetalen.

Winkel retour
Heb je iets gekocht in onze winkel en wil je dit graag omruilen of terugbrengen? Binnen 14 dagen na aankoop kan je een product in gesloten verpakking terugbrengen.

Defecten & Garantie
Neem in het geval van defecten en garantie altijd even met ons contact op. Wij helpen dan graag om jouw product te vervangen of te laten repareren binnen de wettelijke garantietermijn.


Verzenden naar het buitenland
Wij verzenden producten alleen naar binnen België en Nederland.  Het is helaas niet mogelijk voor ons om producten naar andere landen te verzenden.


Garantie
Neem in het geval van defecten en garantie aanvragen altijd even met ons contact op. Wij helpen dan graag om jouw product te vervangen of te laten repareren binnen de wettelijke garantietermijn.